Toshiba Satellite A300-1EZ

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite A300-1EZ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

DWelten 22-11-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite A300-1EZ

De laptop ziet er goed uit, heeft een fijn breedbeeld beeldscherm van 15,4. De redelijk snelle radeon hd3470 kan eenvoudig 3d-spellen afspelen op goed details (zoals far cry 2) Vista is snel op dit ding (en ik ben geen vista voorstander, maar het valt me nu echt mee)

De t5750 dual core van INTEL (en niet van amd zoals hieronder) is snel, veel sneller als amd tegenhangers van de zelfde prijs.

er zit een webcam in met software, een microfoon, redelijk geluid, s-video aansluiting om de laptop op de tv aan te sluiten en 4 usb poorten. Ook heeft het een wifi knopje en een heel fijn toetsenbord.

Enige nadeel, ik kan maar met een brandprogramma werken en dat is burn4free. Nero en Ashampoo zorgen ervoor dat de cd-rom niet meer herkend wordt (en je dus ook geen cd's meer kan lezen/eruit kan halen)

jan 123 12-10-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite A300-1EZ

fijne laptop in gebruik. Snelheid prima, beeldkwaliteit is super. Lekker stevige kast levert een robuste machine op met een trendy look.

Voor een laptop zit er goed geluid in. De hoogglans afwerking ziet er prima uit maar zit wel heel snel onder de vingertasten.... weet dus wat je koopt...

De accu valt me wat tegen, tussen de 1,5 en 2 uur is hij helemaal leeg. M´n zakelijke laptop HP doet dat een stuk beter. De AMD processor werkt lekker vlot al wordt ie net asl alle AMD´s wel warm. Maar de koeling van de machine is erg stil en zeker niet storend.

Wel storend is het feit dat de machine erg warm wordt aande onderzijde. Langer dan een uurtje `op schoot` zou ik dan ook af willen raden.

Al met al een prima prijs-kwaliteitverhouding en een machine die naar verwachting een redelijk lange levensduur heeft.